17/02/2010

Printemps - Department store in Paris downtown





Do you know the book "Shopaholic" from Sophie Kinsella? Well, this Monday, I felt like being Rebecca Bloomwood in Manhattan! I went to this department store called Printemps, I used to go to these shopping places when I lived in Paris downtown. I haven't been there for like 2 years, but when I reach the store, I found back myself ! The new decoration of the store, the shoes department were all spendid ! For one second, I recognized myself in the book that I am reading. Becky. Yes, I am Becky LOL. I haven't seen so many branded items for so long... Thank God I had this day off to go to Paris downtown on a daytime. I love Paris ! This is really my hometown.

Connaissez vous le livre "l'accro du shopping" de Sophie Kinsella? Eh ben ce lundi, j'ai eu l'impression d'être Rebecca Bloomwood à Manhattan ! Je suis allée au Printemps, lieu que je fréquentais souvent lorsque j'habitais encore Paris. Je n'y étais pas retournée depuis 2 ans, mais lorsque j'ai poussé la porte d'entrée, j'ai retrouvé mon ancienne vie de parisienne ! La nouvelle décoration du magasin, le département chaussure ont tout pour vous attirer ! Pendant une seconde, je me suis reconnue dans le personnage du livre que je suis en train de lire. Et oui, pendant une seconde, j'étais devenue Becky ! Il y avait bien longtemps que je ne voyais plus autant de marques. Merci Seigneur pour cette journée de RTT ! J'adore Paris ! C'est vraiment ma ville natale !

www.printemps.com

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire